Lampa Sollux

LAMPA SOLLUX-PROMIENIOWANIE PODCZERWONE (IR)

Promieniowanie podczerwone jest niewidzialnym promieniowaniem elektromagnetycznym o długości fali w zakresie od 760 do 15000 nm. Zasadniczą cechą tego promieniowania są właściwości cieplne .
FILTR CZERWONY przepuszcza promienie czerwone widzialne i podczerwone .Stosuje się go w stanach zapalnych tkanek miękkich ,w celu przyspieszenia resorpcji wysięków ,w uszkodzeniach skóry i źle gojących się ranach ,w mięśniobólach ,a także w celu zmniejszenia napięcia mięśni przed zabiegami kinezyterapeutycznymi lub masażem.
FILTR NIEBIESKI przepuszcza promieniowanie niebieskie ,ogranicza podczerwone (cieplne).Promieniowanie to ma działanie przeciwbólowe i uspokajające .Filtr ten stosuje się w nerwobólach,stanach pourazowych, odmrożeniach,przeczulicy i zaburzeniach naczynioruchowych.

PROMIENIOWANIE PODCZERWONE (IR)

FILTR CZERWONY przepuszcza promienie czerwone widzialne i podczerwone .Stosuje się go w stanach zapalnych  tkanek miękkich ,w celu przyspieszenia resorpcji wysięków, w uszkodzeniach skóry i źle gojących się ranach, w mięśniobólach ,a także w celu zmniejszenia napięcia mięśni przed zabiegami kinezyterapeutycznymi lub masażem.

FILTR NIEBIESKI przepuszcza promieniowanie niebieskie ,ogranicza podczerwone (cieplne).Promieniowanie to ma działanie przeciwbólowe i uspokajające .Filtr ten stosuje się w nerwobólach, stanach pourazowych, odmrożeniach, przeczulicy i zaburzeniach naczynioruchowych.